Kunnen we iets verbeteren?
Heeft u uw probleem aangekaart bij één van onze Aletta’s, maar komen jullie er samen niet uit? Laat ons dan weten wat er speelt. Wij kijken samen met u en uw zorgverlener naar een oplossing voor de situatie. U kunt dat schriftelijk doen bij onze interne klachtencoördinator.
E-mail: assistent@huisartspraktijkaletta.nl t.a.v. interne klachtencoördinator
Postadres:
AlettaZorgt t.a.v. interne klachtencoördinator
Asmansweg 8E
2571 BK Den Haag
Wij geven u binnen 10 werkdagen een reactie.
Klachtenprocedure
Wilt u graag dat er een onafhankelijke partij met u meedenkt over uw klacht? Dan kunt bij SKGE terecht voor hulp. Dit is een onafhankelijk adviesbureau bij klachten in de zorg. Hun contactgegevens zijn:
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
Maandag t/m donderdag tussen 09:00 en 17:00 uur.
De gehele klachtenprocedure leest u hier